Saturday, April 4, 2009

PKR GUNA KHIDMAT CIA SINGAPORE DALAM PILIHANRAYA KECIL DUN BUKIT SELAMBAU.


Memang telah diduga...itulah kata-kata yang terpancul daripada mulut sebahagian besar pemerhati politik di Kedah apabila sebuah laman blog politikbktselambau.blogspot.com mendedahkan Pertemuan Ketua Unit Strategik PKR,
Saifuddin Nasution dengan Walter Chia, Setiausaha Pertama Perusuhjaya Tinggi Singapore.
Pertemuan membabitkan Ahli Parlimen Machang itu berlangsung di Kelab Cinta Sayang Resort di Sungai Petani.
Pertemua hampir dua jam bermula 9 pagi itu berjaya dirakamkan oleh unit skodeng politikbktselambau.blogspot.com yang kebetulan berada di cafe berkenaan.
Pertemuan yang dipercayai ada kaitan dengan pilihanraya kecil DUN Bukit Selambau diadakan dengan penuh hati-hati.
Persoalanya adakah wajar PKR mendapatkan khidmat tenaga dari singapore kerana sebahagian besar pemimpin negara itu tidak senang dengan pemimpin dari Malaysia.
Apa yang diminta oleh PKR selain kepakaran Chia yang lebih dikenali di kalangan penganalisa politik sebagai "PAKAR" dalam membuat percaturan politik di negara-negara di Asia Tenggara.
Penduduk khususnya pengundi DUN B ukit Selambau wajar berfikir lebih serius dalam memutuskan siapa calon yang bakalk di pangkah rabu ini...

1. Dato Ganesan, anak tempatan yang sentiasa berdampingan dengan rakyat dan tidak sama sekali bersekongkoldengan pihak luar seperti singapore yang terang-terang menyokong perjuangan yahudi.

2. Calon PKR, S.Manikumar yang sanggup bersekongkol dengan yahudi dari singapore semata-mata untuk kepentingan politik beliau dan Anwar sahaja.

fikir-fikirkan lah.......

No comments: