Sunday, August 24, 2008

EZAM DIANCAM BUNUH, BUKTI ANWAR SEMAKIN TERSEPIT DAN TERTEKAN...


Kelantangan dan bukti-bukti yang dikemukakan dlam setiap ceramah memberi kesan kepada siri kempen Dato Seri Anwar dalam pilihanraya kecil permatang pauh hingga memaksa Bekas Setiausaha politik kepada penasihat parti PKR Dato Seri anwar Ibrahim menerima ugutan bunuh.
itulah yang dialami Sdr Ezam Mohd Nor yang juga bekas Ketua Angkatan Muda PKR.
Beliau yang sebelum ini lantang mengkritik bekas bosnya menerima ugutan sekiranya tidak berhenti mendedahkan kepincangan kepimpinan PKR itu dan meninggalkan kawasan Permatang Pauh menjelang hari pengundian pilihan raya kecil Parlimen Permatang Pauh, Selasa ini. turut menerima ugutan itu ialah bekas rakan tenis penasihat PKR, Datuk S. Nallakaruppan.
Ezam menerima pelbagai pesanan ringkas (SMS) termasuk ugutan bunuh supaya keluar meninggalkan Permatang Pauh. Ketika ditemui malam tadi, Ezam berkata, SMS sedemikian semakin meningkat dalam tempoh sehari dua ini.
“Pelbagai ugutan mula saya terima sejak saya datang ke Permatang Pauh tetapi dalam tempoh sehari dua ini, ugutan yang lebih serius termasuk ancaman bunuh terhadap saya, ibu, anak serta isteri dihantar kepada saya,” katanya.
Bagaimanapun, katanya, ugutan-ugutan itu tidak diendahkannya dan ia tidak mematahkan semangatnya untuk membantu jentera pilihan raya Barisan Nasional (BN) di Permatang Pauh.
- Bernama

No comments: