Thursday, October 23, 2008

CETUSAN RASA UNTUK WAKIL RAKYAT PAS














ini adalah salah satu email yang dikirim pembaca kami siarkan satu darinya untuk tatapan umum.

BAH Di KUALA NERANG - Saya baru balik melawat keluarga di Kg Kuala Pai, Kuala Nerang yg kena banjir dari 20 -22 oktober, ramai penduduk di kampung tersebut yg terlibat dgn banjir, ketika melawat mangsa-mangsa banjir yang ditempatkan di dewan kampung tersebut saya dimaklumkan (diadukan) perkara-perkara berikut ;
i) Puak Umno yang mengurus atau mengelola mangsa2 banjir di situ. Sistem pengelolaannya kurang kemas dan bercelaru, harap pihak berwajib di sana buat siasatan
ii) Bantuan yang sampai dari Jab KEBAJIKAN DAN WAKIL RAKYAT UMNO.

iii) Ahli Parlimen PAS belum menziarahi mangsa2 banjir, dan memang TELAMBAT DAH, pasai bah dah surut. Mereka bersungut "KALAU YB MUNIR, TIME-TIME BAH MACAM NI SEHARI DUA TIGA KALI DIA MAI, LANI YB NASET HARAM BATANG HIDUNG PUN TAK NAMPAK ??????????

IV) Pimpinan PAS Kawasan saya tak pasti ada mai jengok ka dak ?

v)EXCO Kebajikan atau lain-lain EXCO ada mai ka ? YAB Menteri Besar saya harap dapat mencemar duli mai la tengok org padang terap sama, depa pun rakyat Negeri Kedah jugak, BUKANNYA RAKYAT SELATAN THAILAND, BILA DIAJUKAN PERTANYAAN ORANG KAMPUNG, SAYA DENGAN TEBAI MUKA (WALAUPUN SAYA BUKANLAH PIMPINAN PAS, TAPI SAYA ORG PAS) INSYAALLAH SEMUA PIMPINAN KERAJAAN NEGERI AKAN SAMPAI LEPAS NI....SALAM.

No comments: