Tuesday, October 28, 2008

TIAN CHUA PELEKEH ZULKIFLI NORDIN


Akhabar "the Star" keluara 26.10.2008 secara amnya tidak suka tindak tanduk Zulkifli Nordin dalam membina jalanan politik lebih lebih lagi bersifat menonjol dalam mempertahankan ugama Islam.
Sejauh mana Zulkifli menyuarakan dan mempertahankan Islam menjadi persoalan yang kurang jelas.
Pertama Zulkirli mewakili parti PKR yang sekular dan berbentuk perabadi Anwar Ibrahim. Kedua sebilangan wakil rakyat PKR tidak "gemar" dan tidak setuju cara Zulkifli berpolitik cara PAS.
Kita takut Zulkifli Nordin bermimpi di siang hari jaguh waktu ketika air pasang atau bersifat kendiri dalam mempertahan kan Islam dalam jamaah yang bukan berpaksi perjuangan Islam. Segala tindak tanduk zulkifli dicemuh sacara senyap oleh orang yang bukan Islam dan orang yang berkuasa dalam PKR yang berugama Islam?.
Cacatan Tian Chua dalam The Star bukti Zulkifli tidak digemari oleh pihak atasan PKR .
Betul apa yang dicacatkan oleh "al-brangi: dalam laman yang sensasi TKO Zulkifli mewakili parti mana?.....Zulkifli seorang shaja yang mempertahankan Islam?.... Tiada parti yang mempertahankan Islam? .
Jelas puak PKR tidak gemar cara Zulkifli melaungkan Islam dalam politik Zulkifli.
Cara anda akan ditertawa dalam hati dan dicemuh secara halus oleh musuh Islam walau pun dalam PKR. PKR jelas parti cukup sekular dan parti bohong dan bersifat BLUFF.
Anda yang lantang dalam isu isu Islam walaupun anda pernah membuka mata kisah trajis murtad satu waktu dulu.
Kita takut yang anda laung-laungkan diperlekeh bagaikan anjing menyalak bukit.
Cara yang terbaik masuk sahaja Parti Pas. walaupun anda seorang peguam. Memang petah berhujah, macam-macam hujan anda paparkan agar tindakan anda betul.
Tindakan anda betul dalam isu Islam hanya cara dan tapak atau landasan dalam perjuangan sedikit cacat mudah di perlekehkan oleh pehak musuh.
Saya cukup trajis dan teruja membaca paparan Tian Chua naib presiden PKR dalam Star.
Anda dimalukan bukan sahaj anda cara anda dan Islam dihentam secara halus termasuk diri anda.
Dalam mingguan malaysia bagaikan Zulkifli insan yang membela Islam?.......sangat mendukacita. Dimana anda berada sekarang ?......Ayuh kita berkampong dengan kumpulan Islam yang jelas iatu parti PAS.
walaupun seribu kelemahan dan jutaan segmen tribulisasi kerarah perjuangan.yang mengikut jejak para ulama yang baik bukan ulama dalam PKR dan UMNO..... "

No comments: