Thursday, April 10, 2008

UMNO KEDAH BERMUZAKARAH

CARI SIAPA PETUALANG DISEBALIK KEKALAHAN BN DI KEDAH.

Umno Kedah mengadakan muzakarah di Sungai Petani hari ini untuk mencari punca disebalik kekalahan Kerajaan BN pimpinan Mahdzir Khalid pada pilihanraya umum ke-12 lalu.

Muzakarah yang dipengerusikan oleh Timbalan Presiden Umno yang juga Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak dihadiri sebahagian besar ketua-ketua bahagian.

Datuk Seri Mohd Najib yang juga Pengerusi jawatankuasa pengurusan parti turutn bersama anggota pengurusan. Hadir sama Ketua Wanita, Ketua puteri, Ketua Penerangan umno pusat serta beberapa jawatankuasa pengurusan parti.

Langkah turun padang itu dilihat usaha terbaru umno mengenalpasti siapa dalang di sebalik keputusan BN tewas di negeri Jelapang padi itu.

Pemerhati bagaimanapun melihat pertemuan itu sebahagian daripada babak-babak drama dalam umno untuk mencari siapa yang bakal dijadikan kambing hitam akibat kekalahan yang mereka alami.

3 comments:

Anonymous said...

cari jangan tak cari...
kalau makan ikan terubuk pun kita buang tulang dia yang banyak baru boleh makan.
jadi buanglah tulang yang bercabang dalam umno tu sebelum terlekat kat kerongkong..

Anonymous said...

musuh dalam selimut, duri dalam daging, guting dalam lipatan.. merupakan peribahasa lama tetapi inilah hakikatnya yang terjadi.. pemurnian perlu dilaksanakan untuk kembali berkuasa... manusia akan insaf bila dalam kesusahan mungkin ini ada hikmahnya.. sebagai peringatan untuk selama-lamanya bila kembali berkuasa.. bahawasanya kuasa itu hanya sementara boleh ditarik bila sampai waktunya ...

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=IC_sMy2-eTQ

copy paste url video ni dlm youtube.com inilah pemimpin kami yang perlu diundi pada praya kecil bila-bila masa dari sekarang.ingat..undila.